Saga of the Moon Priestess
Utforska en mystisk värld i klassisk top-down-stil och rädda den kidnappade prinsen! Tragedi drabbar världen Lunaria då den välkända prinsen kidnappas av en okänd förövare! Landets välstånd vilar nu i händerna på en ung hjältinna, Sarissa, som måste slåss, utforska och lista ut hur hon ska rädda den unge prinsen. Beväpnad enbart med sitt pålitliga spjut och den mirakulösa förmågan att kommunicera med mångudinnan, måste hon övervinna förrädiska fiender och mörka hålor. Saga of the Moon Priestess är ett retrodoftande actionäventyr i top-down-stil inspirerat av 8- och 16-bitars klassiker. Med skarp pixelkonst, originalljud och originalmusik, påminner Saga of the Moon Priestess om en enklare tidsepok inom genren actionäventyr. Med 5 hålor att utforska, 7 livsbehållare, 15 föremål att samla och oräkneliga fiender att besegra är världen Lunaria ett land rikt på saker att göra, hemligheter att upptäcka och människor att prata med.