Brothers: a Tale of Two Sons
Ta del av en storslagen resa där två bröder ger sig iväg för att hitta ett botemedel åt sin döende far. Färdas genom vackra landskap, genom mörka och olycksbådande skogar, nedför vådliga floder och uppför farofyllda bergssluttningar, och upplev den förunderliga nordiska mytologin längs vägen. Använd det unika kontrollsystemet och styr en bror med vardera styrspak – en spelmekanik som genomsyrar hela äventyret. De båda bröderna måste samarbeta för att lösa problem, utforska miljöerna och besegra bossar. Det här är en resa du aldrig kommer att glömma!