S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat - Enhanced Edition
Vi går tillbaka till där allt började – S.T.A.L.K.E.R. Trilogy, några av de mest visionära och banbrytande FPS-överlevnadsspelen genom tiderna, är tillbaka. Spelen har nu skalats upp och förbättrats för att bli ett måste för ännu en generation. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat följer specialagenten Major Degtyarev när han undersöker en försvunnen expeditions öde. Det här kapitlet är rikt på färgstarka karaktärer, minnesvärda sidoberättelser och en sann frihetsanda, och ger en kraftfull och oförglömlig avslutning på Legends of the Zone-trilogin. TA DIG UT PÅ OUTFORSKADE MARKER Utforska de tidigare otillgängliga kärnregionerna i zonen. Korsa träskmarkerna i Zaton, undersök det övergivna industrikomplexet vid Jupiter, vandra genom de spöklika resterna av staden Prypjat och gå ner i underjordiska katakomber som varit förseglade i evigheter. MÖT NYA FAROR Zonen är mer oförutsägbar än någonsin och dess avvikelser förvränger verkligheten på dödliga sätt. Sök skydd från plötsliga utsläpp och förbered dig på att möta nya mutanthot: det smygande alfarovdjuret Chimera och den lömska Burer, vars telekinetiska förmågor förvandlar skuggiga underjordiska områden till en mardröm. AVSLUTA RESAN Upplev en unik blandning av action, skräck, överlevnad och rollspelsinslag i en kusligt realistisk östeuropeisk mörk scifi-värld. Dina val kommer att påverka ödena för dem du möter och forma din egen överlevnad. Vi önskar dig god jaktlycka!