The Monster Couch Party Pack
Skaffa det speciella partypaketet från Monster Couch! Spara på vår spelsamling genom att köpa det här paketet. Tetsumo Party - Välkommen till Tetsumo Party! Delta i en superkul tävling där det gäller att styra armarna och benen på sumobrottare för att passa in i hålen på bambuväggar som kommer farande – annars slutar det komiskt illa! Die for Valhalla! - En monstruös portal har öppnats i vikingarnas land. De stora äldre planerar att ta över världen. Kaos sprider sig ... och festen har bara börjat! Oerfarna valkyrier ger sig ut med en nyfunnen vän för att rädda världen. Vad kan gå fel?