Splash Cars
Måla världen, ett kvarter i taget, genom att köra genom den i ett fritt, isometriskt biljaktspel! Sätt färg på en trist, grå värld genom att köra genom den och lämna ett spår av sprakande färger bakom dig! Splash Cars är ett isometriskt 3D-körspel där du kappkör för allas rätt att uttrycka sig när du flyr från myndigheterna, samtidigt som du inspirerar statstjänstemän längs vägen att ansluta sig till kampen för konstnärlig frihet. Starta varje lopp i ett dystert, isometriskt kvarter, låt motorn rusa och sätt gasen i botten! Låt färgen spruta från bilen och återställ den ursprungliga färgprakten på alla gator, gräsplättar, träddungar, byggnader med mera när du dundrar fram över kartan. Spela i co-op-läget eller solo. Välj din favorit från ett urval av bilmodeller och använd speciallackeringar för att sticka ut. Använd power-ups för att sabotera för dina förföljare eller förstora din bil! Splash Cars är ett underhållande och freestylande vardagsspel för alla åldrar. Det här spelet och dess innehåll har inte godkänts av någon biltillverkare eller biltävlingsarrangör och det finns inget sådant samarbete.