Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka och Laylee återvänder för ett hybridplattformsäventyr Yooka och Laylee är tillbaka i helt nytt plattformsäventyr från Playtonic Games! Då deras ärkefiende Capital B har något illasinnat på gång måste kompisduon agera snabbt för att kunna rädda dagen igen. Om våra hjältar ska kunna sätta stopp för hans plan att använda en “svärmhjärna” för att förslava ett bikungarike måste våra hjältar ta striden till Capital B:s “omöjliga” lya. Det kanske ser dystert ut, men med hjälp från drottning Phoebee och hennes kungliga bitaljon kanske Yooka och Laylee kan klara det! 2.5D-plattformsspel! Varje nivå erbjuder vacker och detaljrik grafik. Yooka, Laylee och en uppsjö av färgglada figurer (god och onda) förverkligas i fantastisk 2.5D 3D-övervärld! Övervärlden är inte bara ett nav som knyter samman alla nivåer, den ger en helt separat spelupplevelse! Utforska och lås upp 2D-nivåer genom att klara mål och pussel. Rädda bitaljonens bin och hitta samlingsföremål. Alternativa nivåer! Tror du att har koll på en nivå? Testa den alternativa versionen! Dra i spakarna i övervärlden för att skapa nya landskap. Koppla elektricitet, sänk ned dem i vatten, frys eller vänd dem bokstavligen upp och ner för radikalt förändrade utmaningar! Biakta den Omöjliga lyan! Spelarna får ge sig på Capital B:s Omöjliga lya när de vill, men den kan visa sig vara lite väl svår utan hjälp från den kungliga bitaljonen. Rädda dem genom att klara nivåer så kommer de att hjälpa dig med Capital B:s nedriga fällor!