Blood and Guts
Släck blodtörsten i tre överdådiga spel! Det här paketet innehåller Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut och Super Blood Hockey. Slain: Back From Hell: Ett heavy metal-inspirerat arkadspel med imponerande pixelgrafik, utmanande strider i gammaldags stil och blod överallt. Och, naturligtvis, det tyngsta metalsoundtrack du någonsin hört! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Ett mördarpusselspel och en mörk hommage till 80-talets skräckfilmer. Här styr du Skullface, en mordisk och hämndlysten galning. Super Blood Hockey: Arkadsport får en extra adrenalinkick i den här våldsamma hyllningen till klassiska 8- och 16-bitars hockeyspel. Använd snabba reflexer och brutalt våld för att dominera.