The Bridge Curse: Road to Salvation
Fly från skräcken på campus! Förbered dig på en asiatisk överlevnadsskräckhistoria berättad genom ett filmiskt första person-perspektiv! I detta atmosfäriska action-äventyr får du utforska händelserna kring en av Taiwans mest välkända övernaturliga incidenter, en skrämmande skräckhistoria som utspelar sig på Tunghu Universitets campus. När sex studenter utmanar en vandringssägen om att ett kvinnligt spöke dröjer sig kvar väcker de en förbannelse som ingen vet hur den bryts. Använd dig av smygtekniker för att undvika det mordiska spöket medan du löser mysteriet och hittar en väg bort från campus. The Bridge Curse: Road to Salvation erbjuder intensiv action, pussel, uppslukande utforskning, historieberättande i filmkvalitet och banbrytande grafisk design i en modern värld som förankrar den psykologiska skräcken i olustig realism, nu med komplett engelsk dubbning.