Sun Wukong VS Robot
Spring, hoppa, fajtas och utforska! Sun Wukong VS Robot är ett Metroidvaniaspel i retrostil inspirerat av klassiska minipixelspel. Sun Wukong har vaknat. Vår hjälte befinner sig i mitten av en mekanisk labyrint och svingar ett vapen hämtat ur legenderna. Men hans tankeförmåga är begränsad på grund av ett magiskt tankelås. För att fria sitt sinne måste Wukong besegra de fyra robotarna. Innehåll: * Klassiska plattformsspelmekanismer. * Lås upp förmågor med hjälp av erfarenhetspoäng. * 3 uppgraderbara färdigheter. * Labyrint där du sidoskrollar dig fram genom mängder av rum.