Firebolt Supreme-kvastutseende ingår vid förbokning. Nu lyfter nästa kapitel! Lev dig in i quidditch magiska värld – spela själv eller dela magin med nära och kära. Deluxe Edition innehåller: - Gryffindor House Pack - Hufflepuff House Pack - Slytherin House Pack - Ravenclaw House Pack - 2 000 guld UPPFYLL DINA QUIDDITCH-DRÖMMAR Spela som en av de klassiska positionerna – jagare, sökare, vaktare eller slagman – var och en med sin egen spelstil. Flyg in på legendariska quidditch-arenor och över kartor som visar upp helt nya delar av trolldomsvärlden. FLERA SPELSÄTT Karriärläget, uppvisningsmatcher och PvP-läget låter dig uppleva quidditch på olika sätt. Spela solo, samarbeta med upp till tre vänner online eller tävla i onlinematcher mot andra lag. QUIDDITCH PÅ DITT SÄTT Gå upp i nivå och anpassa din spelstil för varje roll. Byt flygstil genom att växla mellan olika kvastar. Kosmetiska anpassningsalternativ och ikoniska karaktärer låter dig uttrycka din personlighet under matcherna.