Potionomics: Masterwork Edition
Upplev kapitalismens magi i Potionomics: Masterwork Edition, den förstärkta utgåvan av det förtrollade spelet som brygger alkemibrygder, affärer, kortbygge och romans. Efter hennes farbrors tidiga död blir den panka häxan Sylvia arvtagare till en trollbrygdbutik, och en enorm skuld. Trots att Sylvia är bara en nybörjare så är det upp till henne att bygga upp verksamheten och rädda sig själv. Som tur behöver hon inte vara ensam. Med hjälp av några nya vänner så kommer Sylvia finslipa sina förhandlingsfärdigheter, konkurrera ut sina slugaste konkurrenter och göra sin butik till DEN allra främsta destinationen för brygder i Rafta. Det hela hänger på att bemästra de finare detaljerna i Potionomics! HUVUDINNEHÅLL Tänk strategiskt och förhandla Förhandlingar kan bli stela när varje mynt räknas men du lär hantera Sylvias stress utan besvär om du spelar dina kort rätt. Utveckla vänskaper med äventyr och andra butiksägare i Rafta för att lära dig ännu mer avancerade förhandlingstaktiker. Recept för att lyckas Välj de bästa ingredienserna för att göra till och med de mest grundläggande brygderna till något spektakulärt, bemästra smaker och aromer för att tillfredsställa dina mest kräsna kunder. Men ha i åtanke, om du inte är försiktig så kan du få ganska äckliga resultat! Fantastiska vänner och fiender Rafta, hem till en del av världens mest kraftfulla magi, är fullpackat med stora RPG-personligheter och var och en söker efter ett övertag i sina äventyr. Bli vän med och värva dem för att hjälpa dig ta ditt bryggande till nästa nivå, men förvänta dig inte att alla kommer vara vänliga… Din butik, dina regler Gör din butik riktigt populär med anpassningsbara dekorationer. Stilpoäng är inte den enda fördelen. När du dekorerar din butik rätt så kan du höja dina priser, skapa brygder av högre kvalité och mera!