Bonus för tidigt köp: - Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) Ett soundtrack med totalt 191 musikspår från serien, med bakgrundsmusik från spel från DYNASTY WARRIORS 2 till DYNASTY WARRIORS 5 Empires, samt Omega Forces första spel DYNASTY WARRIORS. Soundtracket kan spelas genom att öppna huvudmenyn, gå till Special Content, sedan Music och välja Early Works Soundtrack Collection. Obs! - Förköpsbonusen är tillgänglig för alla som förbeställer eller köper spelet före 30 januari 2025. - Soundtracket innehåller innehåll som även går att köpa på streamingsidor för musik. Den här bonusen kan gå att hämta gratis eller köpa som tilläggsinnehåll till det här spelet vid ett senare datum. DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition består av grundspelet och innehållet som listas nedan. - Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) Official Book och Original Soundtrack kan kommas åt i spelet. Official Book är full av originalillustrationer av viktiga händelser från de tre kungarikenas tid, samt helt ny information om karaktärer och diagram över deras relationer till varandra, med fokus på den storslagna berättelsen i det nya DYNASTY WARRIORS, som visas genom en ensam huvudpersons ögon. Original Soundtrack innehåller de 20 originalspår som har arrangerats för det här spelet. - Letters Letters ger Gold som du kan använda för att köpa saker som Weapons och Portable items och Pyroxene till Creating Gems. När du väljer New Game och spelar igenom berättelsen levereras Letters till dig vid Inns. Det Letter som ger dig Pyroxene levereras först när du når den punkt i spelet där du låser upp funktionen Create Gems. Obs! - Grundspelet DYNASTY WARRIORS: ORIGINS säljs även som en fristående produkt. Bekräfta att du har valt rätt produkt innan du köper spelet. - Official Book och Original Soundtrack är digitala versioner av Official Book (japanska versionen) och Original Soundtrack som ingår i Treasure Box som säljs i vissa regioner. - Det här innehållet går inte att ladda ner som separata filer (pdf, mp3 och så vidare). - Inget av det här går att titta på eller spelas upp utanför spelet. - Den här bonusen och annat innehåll kan gå att hämta gratis eller köpa som tilläggsinnehåll till det här spelet vid ett senare datum. - Bilderna är från en version under utveckling. Slutprodukten kan skilja sig från bilderna. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen. - Bara Xbox Series X-versionen har 4K-upplösning. 4K-upplösning finns inte på Xbox Series S.