The Lamplighters League - PC Edition
Smyg, stjäl och skjut dig genom en äventyrsvärld i The Lamplighters League! Res till en mängd olika platser över hela världen och överlista dina fiender i omgångsbaserade strategiska strider. Om du spelar dina kort rätt så kanske du lyckas rädda världen. Från Harebrained Schemes, skaparna bakom Shadowrun Trilogy och BATTLETECH, kommer en helt ny värld som utspelar sig i en alternativ verklighet på 1930-talet, där en tyrannisk sekt vid namn Banished Court nästan har tagit över världen. Det enda som stod mellan den här onda falangen och deras planer under årtusenden var ett gäng tappra akademiker som kallade sig för The Lamplighters League. Tyvärr har de bästa bland de bästa försvunnit, så nu hänger allt på de bästa av de sämsta. Rekrytera ett team av missanpassade och skurkar med unika förmågor och oförglömliga personligheter, och jaga Banished Court till världens ände i en blandning av infiltration i realtid, omgångsbaserade taktiska strider och en karaktärsdriven berättelse fylld av äventyr och intriger. Strategi möter handling i fantastisk stil - Kontrollera ett team av unika, dynamiska karaktärer och lär känna deras taktiska förmågor och roller i teamet. Upptäck deras bakgrundshistorier och världen de lever i genom att ta med dem på uppdrag. Varje karaktär har sin egen kampstil med unika rörelser som kan vända striden. - Utforska en mängd olika spännande platser och undersök slagfältet innan det hettar till: smyg förbi fienden med infiltration i realtid, eliminera eftersläntrare snabbt och tyst och positionera din trupp för att få ett övertag inför striden. - Använd alla fördelar och fula knep som dina agenter har i rockärmen för att utkämpa spännande omgångsbaserade strider. Lägg till avancerade förmågor, utrustning och förstärkningar så att dina agenter kan hantera det växande hotet från Banished Court! En kamp mot klockan inför domedagen - Jaga Banished Court genom en värld som utspelar sig under 1930-talet i en alternativ verklighet, från skeppsvarv och öknar till både stadens och vildmarkens djungel. Hantera dina val på en global nivå och försök förhindra fienden från att genomföra sina ondskefulla planer! - Rekrytera nya allierade från de bästa av de sämsta: sök igenom världen efter laglösa och utbölingar och få över dem på din sida innan Banished Court får tag i dem! - Varje uppdrag ger ditt team nya resurser och förbättrar deras förmågor. Men var försiktig, för stress och skador kan ta ut sin rätt! Kan du förhindra att Banished Court förvandlar världen efter sin ondskefulla vilja? Ta reda på det i … The Lamplighters League och tornet vid världens ände!