The Jackbox Party Trilogy 2.0
Varför nöja sig med ett partypack när man kan få tre? The Jackbox Party Trilogy 2.0 innehåller alla spel från The Jackbox Party Packs 4, 5 och 6! Du behöver inte en massa kontroller för att ha kul och spela. I alla våra spel används internetanslutna enheter som telefoner, surfplattor eller bärbara datorer som kontroller! En kanonsamling oavsett om du redan har den första trilogin eller om bara vill ha kul med de här 15 spelen! The Jackbox Party Pack 4: Fibbage 3 Survive the Internet Monster Seeking Monster Bracketeering Civic Doodle The Jackbox Party Pack 5: YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream Split the Room Mad Verse City Patently Stupid Zeeple Dome The Jackbox Party Pack 6: Trivia Murder Party 2 Dictionarium Push the Button Joke Boat Role Models OBS: Alla spel är på engelska och spelas lokalt med flera spelare.