WWE 2K23 Bad Bunny-paket
Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Kliv tillbaka i ringen med den internationella ikonen Bad Bunny med WWE 2K23 Bad Bunny Edition*. Här ingår en ny spelbar karaktär från Bad Bunny baserad på hans Backlash '23-framträdande i Puerto Rico och mycket mer! Bad Bunny-paketet innehåller: - WWE 2K23 Standard Edition - Bad Bunny Edition bonuspaket: Innehåller Bad Bunny Backlash '23 spelbar karaktär, Bad Bunny EVO MyFACTION-kort, LWO-tröja med Puerto Rico-tema, Bad Bunny-tema MyFACTION-teamanpassningar, 15 000K VC-paket plus bonus på 17 500 VC - Bad Bunny bonuspaket innehåller spelbar Bad Bunny-karaktär och ett Bad Bunny MyFACTION-kort på Ruby-nivå *WWE 2K23 Bad Bunny Bundle är inte tillgängligt i Belgien.