S. Prysm Destroyer
Spring-och-skjut-action möter apokalyptisk mecha anime-stil med en söt hjältinna som pilot! I en framtid som härjas av mekaniserade fiender kända som Primordials, kan en flicka vid namn Amor ha den enda nyckeln till att återta civilisationen i S. Prysm Destroyer! Amor hade blivit förälskad i en pojke vars passion var att konstruera robotar, men när han dog lämnade tragedin Amor känslolös och den mech han konstruerade har mystiskt nog blivit mer fientlig. Som mechens pilot ger sig Amor ut för att skapa förödelse hos fienden genom att hämta kraft från prysmaler, ett material från samma kometer som till synes förde Primordials till jorden. S. Prysm Destroyer är ett sidorullande skjutspel i 2,5D inspirerat av klassiker i spring-och-skjut-genren och mecha anime. Spräng dig igenom fiendehorder och samla elementpowerups för att frigöra den fantastiska potentialen i Prysm Destroyer-attacker. Jaga höga poäng genom skickligt spel och lås upp massor av dräkter för Amor!