No Umbrellas Allowed
Välkommen till ditt nya jobb som butikschef på Darcy’s – Ajik City’s högst ansedda second hand-butik. Med hjälp av din robotassistent kommer du värdera, prissätta, köpa och sälja en massa olika föremål. Men kom ihop: inga paraplyn är tillåtna. AVAC håller ögonen på dig ... No Umbrellas Allowed utspelar sig i en futuristisk sci-fi-dystopi där girighet är ett brott och befolkningens känslor dämpas av en drog vid namn “Fixer”, vilken tillsätts till nederbörden. Genom en serie underliga händelser har du plötsligt blivit chef på en välkänd second hand-butik vid namn Darcy’s. Genom att lära dig alla trick och verktyg i din nya bransch – och med hjälp av en gaphals till robotassistent – måste du tjäna pengar, förbättra butikens rykte och betala av dina skulder, medan du undviker oönskad uppmärksamhet från AVAC (Association for Victims of Avarice Crimes).