G.I. Joe: Operation Blackout
G.I. Joe och Cobra är tillbaka! G.I. Joe: Operation Blackout är ett klassiskt lagbaserat spel där du som tredjepersonsskytt spelar som dina favoritkaraktärer från lag G.I. Joe och lag Cobra. Upplev den fartfyllda handlingen från bägge sidor när du hjälper G.I. Joe att återställa ordningen och Cobra till världsherravälde. G.I. JOE VS COBRA – Spela med 12 av dina favoritkaraktärer från bägge sidor inklusive Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro och fler med PvP för 4 spelare och över 17 episka historieuppdrag. Inkluderar röstskådespel för över 20 ikoniska karaktärer i G.I. Joe -universumet. STRIDSVERKTYG – Kämpa för din sida med 18 grymma vapen, 36 vapenskinn, 12 alternativa karaktärsskinn och en serie unikt förödande ultimata förmågor. LEGENDARISK FRANCHISE – Ta kontroll över G.I. Joes Persuader och Cobras H.I.S.S-stridsvagnar i din strid över klassiska ställen som USS-flagg och Cobra huvudkvarter. CO-OP och PVP MULTIPLAYER – Spela med en vän i lokal co-op, eller tävla i lokala matcher med PvP för fyra spelare i fyra multiplayer-lägen: Capture the Flag, Assault, King of The Hill, och Deathmatch Arena.