Yakuza 0 for Windows 10
80-talets glitter, glamour och ohämmade dekadens återvänder i Yakuza 0. Kämpa dig fram igenom Tokyo och Osaka med huvudpersonen Kazuma Kiryu och den regelbundet återkommande Goro Majima. Spela som Kazuma Kiryu och upptäck hur han hamnar i en värld av problem när en vanlig skuldinsamling går fel och hans mål mördas. Kliv sedan in i Goro Majimas silverpyntade skor och utforska hans ”normala” liv som ägare av en kabaréklubb. Växla omedelbart mellan tre olika kampstilar och klå upp alla sorters ligister, skurkar, bovar och gangsters. Spetsa till striderna genom att använda föremål från omgivningen såsom cyklar, skyltar och bildörrar för benkrossande kombinationer och våldsamma knockouter. Att slåss är inte enda sättet att fördriva tiden på i 1988-talets Japan: från discon och värdinneklubbar till klassiska SEGA-arkadhallar finns det massor av förströelser att ägna sig åt i den detaljrika, neonbelysta världen.