Summer in Mara + Deiland Bundle
Summer in Mara är ett sommaräventyr med jordbruk, hantverk och utforska mekanik i en tropisk skärgård. Under ‘Summer in Mara’ måste du ta hand om din egen ö, skörda dina grödor, skapa nya verktyg och byggnader och segla med din båt för att upptäcka nya öar och hemligheter. Deiland är ett äventyrsspel som kombinerar RPG- och sandlådemekanik. Dess enkla och lugna utseende är resultatet av den möda som lagts ner på dess skapande. Det strävar efter att överraska spelarna med små detaljer och en intressant handling och tilltalande karaktärer. Planeten Deiland är vårt hem och att leva på denna lilla plats kommer att bli en unik upplevelse för varje spelare.