Samurai Aces III: Sengoku Cannon
Avfyra det spännande kannonskottet! Skjutaren i japansk stil med udda estetik är tillbaka för en tredje omgång! Samurai Aces III: Sengoku Cannon är ett horisontellt scrollande skjutarspel som först dök upp på arkader 2005. En unik egenskap för detta spel är hur poängmultiplikatorn går upp när du skjuter ner en fiende med det kraftfulla kannonskottet. Slå ditt eget högsta rekord! Den dramatiska storyn kopplad till varje karaktär kommer underhålla och förtjusa! Sätt stopp för de vrickade planerna av den skuggiga Kishinshu och deras marionettarmé! Välj din föredragna max liv, max återförsök, tangentkontroller, och mer för att göra spelet rätt just för dig. Välj en skräddarsydd svårighet och scen i PRACTICE läge för att träna inför faktiska strider. Detta läge kommer vara till nytta både för nybörjare och experter! Glöm inte bort de nya onlinerankningarna! Har du vad som krävs för att bli den bästa Sengoku Cannon i världen? Karaktärer: Prinsessförsvarare "Masamitsu" Härjande Jungfrun "Koyori" Enögd Samuraj "Ayin" Vandrande Tjej "Mizuka" Turbomunk "Tengai" Blond Ninjatjej "Junis" Enheter: ”P” föremål ökar kraften på din enhet. ”B” föremål ger dig bomber som gör områdesskada för att rensa bort fiender eller hjälpa till med nödflykter. Varje enhet är kapabel att använda normala skott, laddade skott, och det kraftfulla kannonskottet! Alternativ: Två ytterligare skärmfilter för ditt nöje. Liv kan sättas mellan 1 till 9, medan återförsök kan sättas mellan 0 till oändligt. Konfigurera fritt dina föredragna tangenter för skott, auto-skott, eller bomber. SCORE ATTACK: Detta nya läge har en bestämd svårighet och antal liv. Endast för seriösa utmanare! Skicka in dina rekord för att tävla mot spelare runt om i världen! Onlinerankningar kan ses från alternativ menyn.