Greak: Memories of Azur
Greak: Memories of Azur är ett sidoscrollande enspelarspel med handritade animationer. Du spelar som tre syskon, Greak, Adara och Raydel, och leder dem genom landet Azur. Byt kontroll mellan dem och använd deras unika förmågor för att fly från Urlag-invasionen. Greak är huvudpersonen, det minsta syskonet av tre. Han tillhör den magiska rasen Courines, som blir angripna av de fientliga Urlags. Den här striden har pågått ett tag, och Courines börjar fly från sitt eget land. Greaks mål är att återförenas med sin bror Raydel och sin syster Adara, och sedan fly från Azur genom att bygga ett luftskepp. Under spelets gång får du möta syskonen i olika scenarier, där de ansluter till äventyret och hjälper dig komma fram i spelet. Handritad konst och animation: Upplev en fängslande berättelse om familjen, hemmet och samhörighet i svåra tider, samtidigt som du får ta del av färggranna och känslomässiga scenarier. Specialtillverkade pussel: Lös unika pussel för att hitta och samla de försvunna bitarna av ett luftskepp i en sammanlänkad värld. Unik spelmekanik: Växla mellan de tre karaktärerna och använd deras olika förmågor för att utforska det magiska landet Azur. Snabba strider: Upptäck nya områden och kämpa mot en mängd fiender för att rädda Courines från Urlag-invasionen. Äkta orkestermusik: Lyssna till de uttrycksfulla soundtracket som skapats just för att förmedla ett unikt äventyr.