Dungeons of Shalnor
Hitta kraftfulla artefakter och välsignelser i varje fängelsehåla. Med rätt kombination kan du till och med känna dig som en gud. Det finns många olika typer av monster, och varje rör sig och beter sig olika i pusselliknande mönster. Varje gång du dör förvandlas ditt guld till spökmynt, som kan användas för att köpa permanenta uppgraderingar i spritbutiken. Spelet använder en halvprocedurgenereringsmetod för att skapa slumpmässiga möten men också bekanta scener.