Tin & Kuna
Rock and roll Bästa vännerna Tin och Kuna går och drar en dag när de plötsligt upptäcker ett mystiskt klot. Kuna spräcker det av misstag – hoppsan! – och frigör onda andar som tar stackars Tin i besittning. Kuna kommer att behöva alla sin hastighet och alla sina färdigheter för att rädda Tin, och tillsammans måste de bygga ihop klotet och hindra kaoset som terroriserar deras lilla planetoid.