Rocket Wars
Rocket Wars är ett snabbt, lokalt multiplayer-spel för upp till 4 spelare! Spelet innehåller häftiga vapen, en massa power-ups och ett flertal spellägen. Rocket Wars är det perfekta partyspelet när du har folk på besök och vill ha snabba och häftiga PvP-strider! I Rocket Wars har du kontroll över ett rymdfartyg med olika styrkor och svagheter och gör allt i din makt för att bekämpa dina fiender. Rocket Wars har 12 olika rymdfartyg och en massa olika spellägen som kan spelas både FFA och 2v2 Om ni är färre än 4 personer som spelar så har spelet AI-motståndare för att fylla ut de sista platserna. Rocket Wars är designat som ett partyspel som du kan spela med dina vänner när ni umgås och gärna vill avgöra vem som är överlägsen de andra!