Sugoro Quest: Dice Heroes
Kasta tärningarna och slåss! SUGORO Quest: The Quest of Dice Heroes kommer till väst för första gången! Detta är ett turbaserat RPG i stil med ett brädspel där tärningarna avgör ditt öde! Berättelsen börjar i kungariket Siland, där fyra äventyrare ger sig iväg för att tala med kungen i jakt på orädda äventyr. Varje äventyr är unikt, så se till att välja den mest lämpliga medlemmen för varje resa. En magisk skola? Ett äventyr till havs? Det är upp till dig (och turen, förstås) att se till att äventyret får ett lyckligt slut! Men var försiktig med fienderna, de kommer inte göra din väg lätt. Tur kommer att leda dig till seger! Funktioner: * Finns nu på engelska för första gången! * Välj mellan 4 olika hjältar, var och en med sina egna unika förmågor * Utforska 6 länder fulla av skatter och farliga monster * Spara funktion: spara var du vill i spelet och börja om från den exakta punkten * Skärmfilter: välj mellan olika filter för att ändra hur spelet ser ut (retro-monitor, svartvitt, etc.) * Galleri: se bilder från spelets originalmanual och boxdesign * Fuskfunktion: aktivera fusk som gör din uppgift mycket enklare (oändliga liv, osårbarhet, etc.)