The Alto Collection
Häng med Alto och hans vänner när de ger sig ut på det största äventyret. Åk nedför branta sluttningar, över vindpinade vidder, genom urgamla skogar och länge sedan bortglömda ruiner i båda de kritikerrosade spelen: Alto's Adventure och Alto's Odyssey. Längs vägen gör du våghalsiga backflips, grindar över hustak och hoppar över djupa klyftor när du försöker upptäcka vilka mysterier det finns bortom horisonten.