Upplev de två mest stressiga arbetspassen i ditt liv. Oavsett om du är en butiksanställd som är besatt av varje ljusknapp eller en storspelare i ett livsfarligt turspel, kan ett felsteg bli ditt sista. Detta paket kombinerar minutiös uppgiftshantering med nervkittlande spänning. 1. Before Exit: Supermarket Gångarna är tomma, men pressen är stor. Som butiksanställd är ditt jobb att låsa – men din chef letar efter minsta ursäkt för att ge dig sparken. Perfektion är det enda sättet att behålla jobbet. 🛒 Dagliga uppgifter: Släck alla lampor, lås kylarna och moppa golven. 🧐 Känsla för detaljer: Hitta de minsta felen, från utgången yoghurt till blinkande neonskyltar. ⚠️ Höga insatser: En missad uppgift innebär att du får sparken. 2. There’s a Gun in the Office Du har blivit kidnappad och inlåst i ett rum. Dina kidnappare återvänder varje dag, så varje steg du tar måste vara helt diskret. Du har fem dagar på dig – måndag till fredag – att upptäcka din flyktväg och nå kontoret där vapnet förvaras. 🕵️ Dölj dina spår: Lämna allt exakt som du fann det. En enda öppen låda eller en flyttad stol kommer att avslöja dig. ⏳ Femdagarsgräns: Planera dina rörelser noggrant medan dina kidnappare är borta för att hitta ut. 🌑 Psykologisk överlevnad: Upplev den förkrossande spänningen av att vara fången, där strategi och smygande är dina enda vapen.