DRAGON BALL Z: KAKAROT Deluxe Edition
Återupplev berättelsen om Goku och de andra Z-kämparna i DRAGON BALL Z: KAKAROT! Utöver de episka striderna kan du uppleva livet i DRAGON BALL Z-världen medan du kämpar, fiskar, äter och tränar med Goku, Gohan, Vegeta och andra. Utforska nya områden och äventyr på din väg genom berättelsen och knyt starka band till andra hjältar från DRAGON BALL Z-världen. Deluxe Edition innehåller: ・Spelet ・Ett matlagningsföremål som ger din karaktär permanent ökning av värdena för Ki-ATK och HP ・Säsongspass (2 originalepisoder och en ny berättelse)