Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition Upgrade
Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition Upgrade innehåller: ・Digital illustrationsbok ・Digitalt soundtrack ・Atlus 35th Digital History Book ・Atlus 35th Digital All-Time Best Soundtrack ・Costume & Battle BGM Set Bundle ※Du kan köpa den här produkten om du äger den digitala utgåvan av Metaphor: ReFantazio. ※Du kan inte köpa den här produkten om du äger den fysiska utgåvan av Metaphor: ReFantazio. ※Spelet Metaphor: ReFantazio ingår inte i den här produkten. ※Innehållet med samma namn i Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition är identiskt med det här.