Road 96: Mile 0 – Full Journey Bundle
Oavsett om du har hört talas om Road 96 förr eller om du nyss har upptäckt det är det hög tid att ta reda på vad det handlar om. Upptäck det färggranna landet Petria och dess persongalleri. Utmana dina övertygelser i Road 96: Mile 0 och ditt öde i Road 96. Allt medan du lyssnar på otroliga soundtrack komponerade av begåvade artister. Det fina i kråksången är att båda spelen kan spelas i vilken ordning du vill, så vad väntar du på? Välkommen till Petria!