Tales of Arise Cross-Gen Bundle
I 300 år har Rena styrt över Dahna, plundrat planeten på dess resurser och bestulit människorna på deras värdighet och frihet. Vår berättelse börjar med två människor som är födda på olika världar och vill förändra sitt öde och skapa en ny framtid. Tales of Arise ger en förstklassig JRPG-upplevelse med varierade karaktärer, ett intuitivt och givande stridssystem och en fängslande handling i en grönskande värld värd att kämpa för.