Sniper Ghost Warrior Contracts 2 bjuder på den hyllade seriens största utmaning hittills, med prickskytte på över en kilometers håll. Spelet har en spännande kampanj som utspelar sig i dagens Mellanöstern, och det finns inget bättre sätt att förbereda sig på de taktiska striderna än Deluxe Arsenal Edition. Innehåll: ZXR .45 ACP – Utöver att vara spelets enda ljuddämpade kpist är ZXR .45 ACP även kpisten med störst kaliber, vilket gör den till ett kraftfullt tillskott i arsenalen. Kings Arms Sawn Off Shotgun – Det enda hagelgeväret som kan användas som sidovapen. Ett väldigt lockande alternativ till en pistol. Giovanni Mk12 Auto – Spelets enda ljuddämpade hagelgevär. Fienden kommer att få sig en otrevlig överraskning. Prescot SR-9 Pistol – Utrustad med spelets bästa ljudddämpare och ett måste i närstrid. Fire and Ice-vapenutseende Paint Spill-vapenutseende Round Geometrical Painted-vapenutseende Dark Hex Camo-vapenutseende Graffiti-vapenutseende Vapenutseendena kan användas till alla vapen i spelet.