Football Game
Tommy är gymnasiets lokala fotbolls-hjälte i den lilla staden East Bend i USA. Purchase County Turbines skall spela ikväll och hans flickvän sitter på läktaren och tittar. Något är däremot fel... Gör dig redo för en kväll du sent kommer glömma i den här skruvade thrillern inspirerad av Lynch och peka-och-klicka-äventyr från 80 och 90-t. Navigera dig fram och utforska miljön genom att interagera med objekt och inspektera dem för att lösa pussel för att hjälpa Tommy att hitta fram till sin flickvän. Innehåller: * Estetik från traditionella peka-och-klicka-äventyr med pussel och interaktiva dialoger. * Lär känna flera karaktärer, inklusive vänner, fiender, lärare och en bekymrad mamma. * Ett prisbelönt soundtrack från den brittiska duon JUPITER-C.