Gungrave G.O.R.E
Gungrave G.O.R.E är en snygg tredjepersonsskjutare av sydkoreanska Studio IGGYMOB där du tar dig an rollen som antihjälten Grave, en stenhård revolverman som inte ens döden rådde på. G.O.R.E Anta rollen som Grave, en stenhård antihjälte som slaktar sina fiender utan nåd. Att ta skydd eller fly är inget alternativ. Det är full fart framåt som gäller, helst rakt igenom fienderna. Slakta dina fiender i eleganta pistolstrider Eleganta eldstrider i tredjepersonsvy möter kampsport på nära håll och skapar supersmidiga strider där du krossar dina fiender i en blodig dans av kulor. Använd dina Cerberus-pistoler och din formbara EVO-kista för att släppa lös livsfarliga kombor med maximal finess och förödelse. Låt det bli hämnd Spänn fast dig för en vild åktur med en episk och rörande berättelse om hämnd, kärlek och lojalitet i en kampanj på över 12 timmar, för både gamla och nya Gungrave-fans. Njut av utsikten Ge dig ut på ett episkt äventyr genom Sydostasien, baserat på verkliga platser med en mörk och futuristisk twist.