Twice Reborn: A Vampire Visual Novel
Välj att omfamna din nya roll som vampyr eller hitta ett sätt att återvinna din mänsklighet! Om du stötte på en vampyr, skulle du skydda mänskligheten eller omfamna blodet? I Twice Reborn blir lärarassistenten Mark Delaware en ny vampyr i en gemenskap som är tvungen att gömma sig mitt framför allas ögon. Hans mentor Michelson har valt att göra Mark till verkställare, en fruktad skiljedomare som ser till att de bråkande vampyrhusen följer Koden. När viktiga vampyrer dör i en mordbrand är det upp till Mark att antingen omfamna vamyprismen eller hitta ett sätt att återvinna sin mänsklighet. Att interagera med människor och vampyrer är en svår balansgång. Alla uppskattar inte Marks val och alla relationer håller inte. Vissa vill se honom död medan andra vill ha honom som sin egen. Hur Mark agerar i den farliga gemenskapen förändrar både deras reaktioner och slutet på berättelsen.