Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Uppgradera din version av Two Point Hospital till JUMBO Edition och få en massa nya godsaker till Two Point Hospital! För första gången på konsol kan du nu uppleva ett enormt urval av favoritinnehåll till Two Point Hospital i JUMBO Edition och utforska nya områden i Two Point County. Förutom nya sjukhus ställs du inför helt nya sjukdomar (den ena löjligare än den andra!) och så klart de ovanliga vårdmaskinerna som hör till dem – samt ett urval av nya spelutmaningar längs vägen. JUMBO Edition-uppgraderingen innehåller: - Two Point Hospital: Close Encounters DLC Ta dig an mysterierna i städerna runt den hemliga militärbasen Chasm 24, som vissa misstänker döljer en hel del hemligheter! Innehåller 3 nya sjukhus, 11 nya visuella sjukdomar (totalt 34 nya sjukdomar), nytt gameplay, ny musik, ny DJ/informationsmeddelanden och en massa nya placerbara föremål. - Two Point Hospital: Off the Grid DLC Ge dig ut i vildmarken! Tabitha Windsock, Two Point Countys ständigt närvarande borgmästare, har placerat floderna och skogarna på kartan igen. Hon har moral, integritet och framför allt en desperat önskan att behålla makten. Lägger till ytterligare 3 sjukhus, 35 nya sjukdomar och massor av nya föremål samt ny musik, DJ och informationsmeddelanden. - Retro Items Pack Vrid tillbaka klockan med denna härliga samling om 26 retro- och vintageinspirerade prylar du kan placera i dina sjukhus (de mer flärdfulla stillasittarna kommer att trivas i Peacock Chair!) - Exhibition Items Pack 30 nya föremål att placera i ditt sjukhus, från ståtliga till löjliga. Eller vid närmare eftertanke, från löjliga till löjliga. Från väggkonst till hela dinosauriefossiler, här finns något för alla. Two Point Hospital: JUMBO Edition-uppgradering – Fler sjukhus, fler botemedel, mer nöje!