Project Starship X
Ducka och spräng dig igenom ett parodifyllt shmup-spel som Swagthulhu! Project Starship är tillbaka med en knasig spelvariant inom rymdskräckgenren. I det här roguelike-skjutarspelet iklär du dig rollen som den fräcke, tentakelarmade Swagthulhu och dödar komiska bestar i flashig 16-bitarsstil! Med mångsidiga undanmanövermöjligheter och massor med galna pick-ups kan du krascha ditt rymdskepp rakt in i fienden utan att få en skråma. Project Starship X hyllar genrens konventioner genom att vända upp och ner på dem!