The Song Out of Space
1962, under kalla krigets mest intensiva skede, hittades tolv astronomer döda på ett observatorium för rymdforskning. På grund av observatoriets närhet till en militäranläggning skickades två federala agenter till mordplatsen för att utreda eventuella Sovjetkopplingar ... Men det de hittade var inte av denna värld. Ta reda på vad som egentligen hände den natten genom att utforska en stad full av misstänkta som alla har något att dölja och förhindra att något liknande någonsin händer igen. Välj att spela som agent Catherine Armstrong, ett ungt nyförvärv på byrån som även studerat vetenskap, eller som den gatusmarta veteranen Stuart Ross. Deras unika förmågor och personligheter kommer att inverka på hur berättelsen utvecklar sig. Och vad du än gör – försök behålla förståndet! Innehåll Två spelbara karaktärer, var och en med sina egna storyvägar, dialoger och personligheter. * 3 utredningsvägar, 4 möjliga slut och dussintals hemligheter att avslöja. * Unik grafik i retrostil som blandar pixelkonst med foto * Originalsoundtrack med kusliga 80-talssyntspår. * Klicka-och-peka-mekanismer.