Angels with Scaly Wings
Efter upptäckten av en mystisk portal väljs du ut som en av få människor att resa till drakens värld. Medan du tjänar som ambassadör lär du dig mer om denna konstiga, bekanta plats och upptäcker att din mänskliga kollega vet mer än han låtsas om ... Det kommer att vara upp till dig och dina vänner att avslöja den konspiration som hotar den nyupptäckta världen. I processen kan du till och med hitta kärlek. Funktioner: * Episk, klurig berättelse med 175 000 ord * Bygg vänskapsrelationer (eller kanske mer) med drakar inklusive5+ karaktärsrutter. * Ta meningsfulla beslut som påverkar berättelsen med mer än 13 unika avslut. * Lås upp exklusiva bilder från de medverkande. * Lös brott och avslöja hemligheterna i drakarnas värld.