League of Evil
League of Evil är ett aktionsspel där du som en bionisk agent har en mission att övervinna den Onda Ligan. Använd dina akrobatiska färdigheter till att övervinna fiender och ta dig genom nivåer fyllda av dödbringande fällor. Världen räknar med dig! Egenskaper: * 140 nivåer att ta sig igenom, uppdelade på 4 avdelningar. * Klassisk stil i 8-bit * Otroligt one-punch slag! * Oldschool ljudspår. * Ett snabbt och krävande spel. * Varje nivå har tilldelats en fil med bonusutmaning. Försök att samla dem alla! * Gå igenom nivån så snabbt som möjligt för att få bästa resultat!