FOCUS INDIES BUNDLE - Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die!
Indies-paketet: Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die! inkluderar tre indie-pärlor från Focus Entertainment till ett rabatterat pris: Curse of the Dead Gods Du söker rikedomar, evigt liv och gudomliga krafter, men hamnar i ett fördömt tempel med till synes oändliga labyrinter av bottenlösa hål, dödliga fällor och monster. Shady Part of Me Utkämpa känslomässiga strider genom en rörande berättelse, fylld av vändningar och överraskningar. Ge dig ut på en drömlik resa med en hisnande konstnärlig riktning och Hannah Murrays (Game of Thrones, Skins) förtrollande röst. Aeon Must Die! Upplev ett unikt beat 'em up med innovativ AI och ett dynamiskt spelupplägg som belönar offensivt tänk, allt i ett ruskigt snyggt paket. Kasta dig in i det här paketet och riskera din själ när du stjäl från hämndlystna gudar & skakar galaxen med dina knytnävar- ge dig iväg på en känslosam resa i en surrealistisk värld!