Power Rangers: Battle for the Grid
It's Morphin Time! Power Rangers kommer äntligen till Xbox One. Ställ nya och klassiska Rangers mot varandra i 3 mot 3-strider. Power Rangers: Battle for the Grid är en modern tolkning av den 25 år gamla serien, med häpnadsväckande grafik och klara detaljer. Ställ nya och klassiska Rangers och skurkar mot varandra i 3 mot 3-strider. Pröva dina färdigheter online mot vänner och spelare från hela världen; det finns alltid mer att göra. Ett vässat stridssystem välkomnar nykomlingar med förenklad kontroll, samtidigt som spelets djup är något att bita i för de mest tävlingslystna. 25 ÅR AV RANGERS Flera generationer av Power Rangers kolliderar från multiversumets 25-åriga historia. Upplev autentiska men återskapade stridssekvenser från Power Rangers som aldrig förr. LÄTT ATT LÄRA, SVÅRT ATT BEMÄSTRA Du spelar Power Rangers: Battle for the Grid som traditionella fightingspel. Det här spelet är lätt att lära sig men svårt att bemästra, och välkomnar spelare av alla nivåer.