Children of Silentown
Följ med Lucy och hennes vänner i detta dystra, vackert handritade äventyrsspel. Lucy är rädd för skogen, precis som barn brukar vara. Varje natt vaknar hon av vrålens eko. Inte ens i hennes drömmar finns en trygg plats att leka på. Folk som försvinner är inget ovanligt i byn, men den här gången är Lucy gammal nog att utreda saken på egen hand. Det är vad hon tror i alla fall. Children of Silentown är ett peka-och-klicka-äventyrsspel som berättar en mystisk och älskvärd historia. Utforska byn och dess farliga omgivning, träffa de udda invånarna, lös pussel och bemästra minispel. Följ med Lucy på hennes äventyr för att gå till botten med vad som hemsöker den märkliga Silentown ... om du vågar.