Rälsen är din i Train Sim World 5: Deluxe Edition (Deluxe-utgåva)! Ta dig an fler utmaningar när du bemästrar fler tåg och ikoniska städer på 4 rutter. Låt dig svepas med av pendlarnas kaos på WEST COAST MAIN LINE, inklusive Northwestern Class 350 och mer. Luta dig mot ännu mer action på WCML med den eleganta och berömda Avanti West Coast Class 390 Pendolino! Variationen är stor på den snirkliga KINZIGTALBAHN med den lutande DB BR 411 ICE-T och mer. Upplev extra passagerarsmak på Kinzigtalbahn med FlixTrain Vectron- och Talbot-vagnarna! De soldränkta spåren på SAN BERNARDINO LINE är värd för Metrolink-rörelser, som drivs av MP36 och F125. Hoppa till kullarna i BNSF:s territorium med CAJON PASS. Kör bergspassagerartåg över toppen till Barstow och kör lokala godstransporter på San Bernardino Line. Vissa funktioner i spelet, inklusive onlinekommunikation och andra onlinefunktioner, kanske inte är tillgängliga för Xbox barnkonton. På Xbox betyder ”barn” spelare under 13 år, förutsatt att inte lokala lagar anger något annat.