FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time
Förhandsbokningsbonus ----- Kickstarta ditt äventyr i Reveria med paketet Nytt äventyrspaket! Detta paket innehåller smycket Fjärilsamulet, som ökar erfarenheten du får, samt 9 olika förbrukningsvaror som hjälper dig på ditt äventyr! ----- Denna bonus är endast tillgänglig för de som köper spelet innan 14:59 den 21 maj 2025 (GMT). Kliv in i detta långsamma liv-rollspel där du kan växla mellan 14 unika jobb, så kallade "Liv," när du vill och njuta av ett bekymmersfritt liv i denna fantasivärld. Fiska, laga mat, forma ön efter dina önskemål, eller samla dina vänner och slåss mot monster i den vidsträckta världen. Det är upp till dig vilket liv du vill leva här! ■En drake vägleder dig till en mystisk ö Du är en äventyrare som sätter segel tillsammans med arkeologen Edward och hans grupp. När du följer ljuset från ett drakfossil, upptäcker du en outforskad, öde ö. En väldig avgrund, en drake av ben och ett meddelande från en flicka som ber dig rädda världen... Res mellan öns blomstringstid för 1 000 år sedan och dess nutid för att lösa mysteriet bakom dess undergång! ■14 unika liv för att göra ditt liv ljusare Ett "Liv" är i denna värld detsamma som ett jobb. Varje liv har sina unika egenskaper och erbjuder olika sätt för dig att ha kul i världen. Samla ingredienser eller material med Samlarliv, skapa vapen eller laga mat med Hantverksliv, eller slåss mot monster med Stridsliv. Du kan byta mellan de olika liven när du vill och skapa ett liv som är unikt för dig. ■Forma ön! Skapa din stad! Använd dina Liv för att samla material och återställa ön till sin forna glans! Du kan inte bara placera hus och objekt, utan också förändra landskapet genom att skapa floder och vägar för att designa en helt unik ö. Expandera ditt hus, placera möbler och dekorera det precis som du vill! ■Ge dig ut på äventyr i en öppen värld! Utforska den största kontinenten i serien på ditt eget sätt! Klättra, simma över floder och sjöar, eller rid på riddjur. Med dessa nya funktioner kan du utforska världen utan begränsningar! ■Spela med andra för oändligt kul! Spela med upp till fyra andra spelare! Bjud in vänner till din ö, utforska dungeons eller hitta på roliga aktiviteter tillsammans! Om du har två kontroller kan ni spela tvåspelars co-op, och den andra spelaren kan hoppa in i ditt äventyr som resesällskap även utan att vara ansluten till internet!