Pathfinder: Wrath of the Righteous
Upptäck berättelsen Vägen leder dig till Worldwound, där en nyligen öppnad spricka ner i Avgrunden har släppt löst en namnlös fasa som slukar allt i sin väg. I över hundra år har grannationerna tappert men utan framgång försökt driva tillbaka fienden. Nu har du chansen att få ett slut på konflikten, men vägen till frälsning är allt annat än spikrak. Blir du en strålande ängel, uppbackad av ädla paladiner? Eller en mäktig svartkonstnär med horder av odöda under sin kontroll. Eller något helt annat? Led din armé och utmana mäktiga demonhärskare. Ditt korståg kommer att starta en händelseutveckling som kommer att förändra världen, och dig, för alltid.