DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Kasta dig in i striderna som en namnlös hjälte i de tre kungarikena. ・ Seriens mest hisnande action Slagfält fulla av spänning där du kämpar mot enorma arméer som sträcker sig så långt ögat når. Hur hanterar du anstormningen av fiender? Dina militära färdigheter tjänar dig väl när du kämpar sida vid sida med dina allierade i de taktiska strider som är unika för DYNASTY WARRIORS-serien och upplever seriens mest hisnande action. ・ En ny version av de tre kungarikena, genom en ny huvudpersons ögon Berättelsen om de tre kungarikena utspelar sig i det vidsträckta Kina, där olika hjältars viljor möts. Upplev den här magnifika och förföriska världen genom en namnlös hjältes ögon. Obs! Det går även att köpa DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition. Bekräfta att du har valt rätt produkt innan du köper spelet. Obs! Bilderna är från en version under utveckling. Slutprodukten kan skilja sig från bilderna. Obs! Bara Xbox Series X-versionen har 4K-upplösning. 4K-upplösning finns inte på Xbox Series S.