SteamWorld Build & Dig Bundle
Den ultimata SteamWorld-upplevelsen. Lägg vantarna på SteamWorld Build – den senaste delen i SteamWorld-serien, plus spelet som startade det hela: SteamWorld Dig! Den här samlingen innehåller: SteamWorld Build: Spelet där du får bygga städer och försvara underjordiska gruvor. Bryt ny mark på en döende planet! Gräv djupt och bygg vida omkring för att hitta rymdteknik som gått förlorad för länge sedan. Du måste även se till att alla har tillgång till vatten, energi och livets goda. Har du det som krävs för att nå det yttersta gränslandet? SteamWorld Dig: Det Metroidvania-doftande gruvplattformsspelet som gjorde SteamWorld till ett namn på allas läppar. Axla rollen som den ensamma ångroboten Rusty när han anländer till en gammal nedgången gruvstad. Gräv dig fram genom jorden, samla på dig rikedomar och upptäck ett uråldrigt hot som ruvar i djupet ...