RavenscourtAction och äventyr
9 Monkeys of Shaolin: Spela som den kinesiska fiskaren Wei Cheng och hämnas din familjs och dina vänners död. Samarbetsläge: Bjud in en vän som kan hjälpa dig i kampen. Ash of Gods: Redemption är ett turordningsbaserat rollspel som blandar taktiska strider, kortspelsinslag och en spännande berättelse där ingen går säker, inklusive huvudkaraktärerna. Redeemer: Spela som den hårdnackade ryssen Vasily, en före detta säkerhetsvakt för den största vapentillverkaren i världen, i det här kompromisslösa beat-ém-up-spelet. Ett sant återvändande för den populära genren.